|
Ќавчанн¤ англ≥йськ≥й мов≥
¬есь курс навчанн¤ спри¤Ї формуванню у д≥тей елементарних навичок сп≥лкуванн¤ ≥ноземною мовою в ситуац≥¤х, ¤к≥ Ї природними дл¤ д≥тей цього в≥ку.
ѕо зак≥нченню навчанн¤ д≥ти повинн≥:
- в ауд≥юванн≥: розум≥ти та виконувати проханн¤ вчител¤, ¤к≥ стосуютьс¤ проведенн¤ зан¤ть орган≥зац≥њ р≥зноман≥тних форм ≥гровоњ та обслуговуючоњ д≥¤льност≥ у в≥дпов≥дност≥ з тематикою мовленнЇвих ситуац≥й, визначених дл¤ цього в≥ку, а також розум≥ти на слух мову вчител¤ в навчально-≥грових ситуац≥¤х;
- в говор≥нн≥: вм≥ти в≥дпов≥дати на запитанн¤, формулювати проханн¤, звертатис¤ до вчител¤ та своњх друз≥в в рамках ситуац≥њ сп≥лкуванн¤, а також вм≥ти висловлюватис¤ у в≥дпов≥дност≥ з ≥гровою ситуац≥Їю в об`Їм≥ 1-2 фраз≥, вм≥ти використовувати рифм≥вки, в≥ршики та ≥н.;
- в читанн≥: вп≥знавати та називати при демонстрац≥њ л≥тери англ≥йського алфав≥ту.
Ќавчанн¤ говор≥нню та ауд≥юванню в≥дбуваЇтьс¤ т≥льки п≥д час сп≥лкуванн¤, ¤ке проходить у форм≥ д≥алогу вчител¤ та д≥тей, а також у форм≥ пол≥логу вчител¤ з ус≥Їю групою.
¬с≥ мовленнЇв≥ зразки, передбачен≥ дл¤ говор≥нн¤ та ауд≥юванн¤, ввод¤тьс¤ в ≥грових ситуац≥¤х, в ситуац≥¤х щоденного сп≥лкуванн¤.
Ќавчанн¤ фонетиц≥, граматиц≥ та лексиц≥ в≥дбуваЇтьс¤ у взаЇмозв`¤зку. ¬с≥ вправи, ¤к≥ направленн≥ на формуванн¤ фонетичних навичок, подаютьс¤ в ≥гров≥й форм≥. Ќавчанн¤ лексиц≥ будуЇтьс¤ переважно з опорою на наочн≥сть: ≥грашки, малюнки, зображенн¤ д≥й, жести та м≥м≥ку. ¬≥д≥брана дл¤ даного курсу лексика носить конкретний характер, в≥дпов≥даЇ ≥нтересам та потребам д≥тей цього в≥ку. ќволод≥нн¤ граматичними навичками в≥дбуваЇтьс¤ на баз≥ мовленнЇвих зразк≥в. ѕри цьому важливо, щоб д≥ти усв≥домили, що будь-¤ка мова будуЇтьс¤ за своњми законами, ¤ких необх≥дно дотримуватись щоб висловлюванн¤ було зрозум≥ле.
|
 |