|
ћатематика
ћета п≥дготовчого пер≥оду навчанн¤ математики:
- ви¤вленн¤ ≥ уточненн¤ математичних у¤влень д≥тей;
- п≥дготовка д≥тей до систематичного вивченн¤ математики в початков≥й школ≥;
- стимулюванн¤ п≥знавальноњ активност≥ д≥тей;
- розвиток розумових зд≥бностей (пам`¤т≥, уваги, образного мисленн¤, фантаз≥њ, у¤ви, конструктивного мисленн¤);
- врахуванн¤ в≥кових особливостей д≥тей шостого року житт¤ (нест≥йку увагу, вразлив≥сть нервовоњ системи, специф≥ку розумовоњ д≥¤льност≥).
Ќа к≥нець п≥дготовчого пер≥оду д≥ти мають:
- вм≥ти визначати й пор≥внювати властивост≥ предмет≥в;
- вм≥ти визначати розташуванн¤ предмет≥в у простор≥;
- вм≥ти читати ≥ розр≥зн¤ти числа в≥д 0 до 10, сп≥вв≥дносити числа з в≥дпов≥дними множинами предмет≥в;
- знати, ¤к може бути утворене будь-¤ке число;
- вм≥ти в≥льно виконувати л≥чбу в межах 10, називаючи числа в пр¤мому та оберненому пор¤дку, починаючи в≥д будь ¤кого числа;
- вм≥ти виконувати додаванн¤ та в≥дн≥манн¤ шл¤хом прил≥чуванн¤, в≥дл≥чуванн¤ по одному, знаходити суму та остачу перел≥чуванн¤м;
- вм≥ти складати за малюнками задач≥ на знаходженн¤ суми й остач≥;
вм≥ти розп≥знавати знайом≥ геометричн≥ ф≥гури та знаходити њх на малюнках, схемах та навколишньому середовищ≥.
|
 |