ћистецтво

ћета п≥дготовчого пер≥оду навчанн¤ мистецтва:

  1. розвиток моторики руки, що допоможе дитин≥ у навчанн≥ грамоти;
  2. розвиток художньо-образного мисленн¤, у¤ви та ≥нтуњц≥њ, що буде спри¤ти кращому засвоЇнню знань у початков≥й школ≥;
  3. розвиток здоровоњ пам`¤т≥, спостереженн¤ пор≥вн¤нн¤, що в≥д≥граЇ позитивну роль у вивченн≥ математики;
  4. набутт¤ початкового досв≥ду створенн¤ художн≥х образ≥в у процес≥ власноњ елементарноњ творчост≥, що дасть школ¤рев≥ можливост≥ краще сприймати навколишн≥й св≥т ≥ адаптуватись у ньому.

Ќа к≥нець п≥дготовчого пер≥оду д≥ти мають:
¬м≥ти:

  1. заштрихувати предмети р≥зноњ форми певними видами л≥н≥й;
  2. шл¤хом перегинанн¤ паперу створювати об`Їмн≥ предмети;
  3. зображувати предмети на площин≥, розм≥щуючи њх у центр≥ аркуша паперу;
  4. з окремих частин скласти ц≥лий предмет;
  5. спостер≥гати, пор≥внювати ≥ сп≥вставл¤ти нескладн≥ форми та њх частини за характером та розм≥рами;
  6. користуватис¤ кольоровими ол≥вц¤ми, фломастерами, пластил≥ном.

«нати:

  1. основн≥ геометричн≥ форми та види ≥ типи л≥н≥й (вертикальна, горизонтальна, пр¤ма, похила, хвил¤ста, довга, коротка, ламана тощо);
  2. основн≥ та пох≥дн≥ кольори;
  3. мати у¤вленн¤ про вираженн≥ можливост≥ кольору;
посл≥довн≥сть роботи в малюнку, л≥плен≥, робот≥ з папером.

 

 

 

Сайт создан в системе uCoz