|
ћистецтво
ћета п≥дготовчого пер≥оду навчанн¤ мистецтва:
- розвиток моторики руки, що допоможе дитин≥ у навчанн≥ грамоти;
- розвиток художньо-образного мисленн¤, у¤ви та ≥нтуњц≥њ, що буде спри¤ти кращому засвоЇнню знань у початков≥й школ≥;
- розвиток здоровоњ пам`¤т≥, спостереженн¤ пор≥вн¤нн¤, що в≥д≥граЇ позитивну роль у вивченн≥ математики;
- набутт¤ початкового досв≥ду створенн¤ художн≥х образ≥в у процес≥ власноњ елементарноњ творчост≥, що дасть школ¤рев≥ можливост≥ краще сприймати навколишн≥й св≥т ≥ адаптуватись у ньому.
Ќа к≥нець п≥дготовчого пер≥оду д≥ти мають:
¬м≥ти:
- заштрихувати предмети р≥зноњ форми певними видами л≥н≥й;
- шл¤хом перегинанн¤ паперу створювати об`Їмн≥ предмети;
- зображувати предмети на площин≥, розм≥щуючи њх у центр≥ аркуша паперу;
- з окремих частин скласти ц≥лий предмет;
- спостер≥гати, пор≥внювати ≥ сп≥вставл¤ти нескладн≥ форми та њх частини за характером та розм≥рами;
- користуватис¤ кольоровими ол≥вц¤ми, фломастерами, пластил≥ном.
«нати:
- основн≥ геометричн≥ форми та види ≥ типи л≥н≥й (вертикальна, горизонтальна, пр¤ма, похила, хвил¤ста, довга, коротка, ламана тощо);
- основн≥ та пох≥дн≥ кольори;
- мати у¤вленн¤ про вираженн≥ можливост≥ кольору;
посл≥довн≥сть роботи в малюнку, л≥плен≥, робот≥ з папером.
|
 |